Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48258
Title: | Формування соціальної спрямованості підприємств сільського зеленого туризму та стратегії її реалізації |
Other Titles: | Formuvannia sotsialnoi spriamovanosti pidpryiemstv silskoho zelenoho turyzmu ta stratehii yii realizatsii |
Authors: | Романюк, І. А. |
Keywords: | туристичні підприємства;сільський зелений туризм;соціальна спрямованість;соціальний менеджмент;маркетинг;стратегії;реалізація;управління;tourism enterprises;rural green tourism;social orientation;social management;marketing;strategies;implementation;management |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Бердянськ: БУМБ |
Citation: | Романюк І. А. Формування соціальної спрямованості підприємств сільського зеленого туризму та стратегії її реалізації. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. Бердянськ: БУМБ, 2019. № 2 (46). С. 71-75. |
Series/Report no.: | Вісник Бердянського ун-ту менеджменту і бізнесу;№ 2 (46) |
Abstract: | У статті розглянуто проблеми посилення соціальної спрямованості діяльності туристичних
підприємств і підприємств сільського зеленого туризму зокрема. Обґрунтовано важливість цього процесу та
вказані його позитивні наслідки. Виявлені негативні чинники, які перешкоджають соціологізації, серед яких
недостатня мотивація, фінансові проблеми, слабка державна підтримка та ін. Проаналізовано зарубіж ний досвід, насамперед, європейський, соціологізації підприємств галузі. Здійснено оцінювання ефективності
діяльності соціальних туристичних підприємств в Україні та пояснено тенденції її зменшення. Виявлено
резерви та запропоновано механізми й інструменти посилення соціальної спрямованості підприємств сіль ського зеленого туризму. The article deals with the problems of strengthening the social orientation of tourism enterprises and rural green tourism enterprises in particular. The importance of this process is substantiated and its positive conse quences are indicated. Negative factors that hinder sociologization are revealed. Among them, insufficient motivation, financial problems, weak state support, etc. Analyzed foreign experience, especially European, sociologization of en terprises in the industry. The evaluation of the effectiveness of social tourism enterprises in Ukraine and explained the trends of its decline. Identified reserves and proposed mechanisms and tools to strengthen the social orientation of rural green tourism enterprises. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48258 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanyuk_Formuvannya_sots_spryamovanosti_2019_2_71-75.pdf | 104.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.