Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48248
Title: Актуальні проблеми маркетингу тваринницької продукції в Україні
Authors: Степанець, А. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Степанець А. В. Актуальні проблеми маркетингу тваринницької продукції в Україні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99
Abstract: Основною темою дослідження є формування та функціонування основних каналів реалізації худоби та тваринницької продукції в Україні в ринкових умовах. Метою є аналіз економічних відносин між агентами ринку в процесі маркетингу, а також інфраструктури ринку та переваг створення оптових ринків.
This study focuses on finding out how to develop and manage the main livestock and meat products marketing channels in Ukraine under market conditions. The study aims at analyzing the business relations between market agents during marketing operations, the market infrastructure and advantages that emanate from developing wholesale markets in Ukraine
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48248
Appears in Collections:Випуск 99: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_99_2010-47.pdf105.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.