Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48109
Title: Стратегії управління конкурентоспроможністю товару на підприємстві
Other Titles: Strategies for managing product competitiveness at the enterprise
Authors: Заболотний, Максим Юрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Сагачко, Ю. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: стратегія;конкурентоспроможність товару;конкуренція;якість;управління;асортимент;підприємство;strategy;product competitiveness;competition;quality;management;assortment;enterprise
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Заболотний М. Ю. Стратегії управління конкурентоспроможністю товару на підприємстві: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 – Менеджмент; наук. кер. Ю. М. Сагачко. Харків, 2023. 91 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є теоретичне узагальнення та методологічна розробка основних напрямів використання та формування стратегії управління конкурентоспроможністю товару підприємства. Об’єктом кваліфікаційної (магістерської) роботи є процес стратегічного управління конкурентоспроможністю товару підприємства. Предметом є процес аналізу конкурентоспроможності товару і побудови стратегії управління конкурентоспроможністю товару підприємства. Наукова новизна результатів дослідження полягає в розробці та дослідженні нових стратегій конкурентоспроможності управління товаром на підприємствах, які враховують сучасні тенденції ринку та динамічні зміни в споживчих уподобаннях. Особливо стратегії, які включать інноваційні підходи до товару, маркетингу та інших аспектів управління спрямовані на забезпечення довготривалої конкурентоспроможності. В кваліфікаційні роботі було досліджено і узагальнено термінологію конкурентоспроможності товару, а також його взаємозв’язок в системі стратегічного управління підприємством. Також були розроблені та запропоновані підходи щодо удосконалення оцінки конкурентоспроможності товару підприємства. Намічені заходи щодо покращення асортиментної політики підприємства, а також досліджений процес створення стратегії, яка вписується в загальну ситуацію на ринку товарів. Зроблено висновок про необхідність врахування конкурентних переваг при розробці стратегії управління конкурентоспроможністю товару підприємства, а також сертифікації продукції, що дасть можливість виходу на закордонні ринки
The purpose of the qualification (master's) work is the theoretical generalization and methodological development of the main areas of use and formation of the strategy for managing the competitiveness of the company's products. The object of the qualification (master's) thesis is the process of strategic management of the competitiveness of the company's products. The subject is the process of analyzing product competitiveness and building a company's product competitiveness management strategy. The scientific novelty of the research results lies in the development and research of new strategies for the competitiveness of product management at enterprises, which take into account modern market trends and dynamic changes in consumer preferences. Especially strategies that include innovative approaches to products, marketing and other aspects of management are aimed at ensuring long term competitiveness. In the qualification work, the terminology of product competitiveness was studied and summarized, as well as its relationship in the system of strategic management of the enterprise. Approaches to improve the assessment of the competitiveness of the enterprise's products were also developed and proposed. Measures to improve the assortment policy of the enterprise are planned, as well as the process of creating a strategy that fits into the general situation on the goods market is studied. A conclusion was made about the need to take into account competitive advantages when developing a strategy for managing the competitiveness of the company's products, as well as product certification, which will give the opportunity to enter foreign markets.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48109
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_44_2_073_22m-03_Zabolotnyy.pdf
  Restricted Access
9.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.