Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТереняк, Л. В.-
dc.contributor.authorКолеснік, Руслан Рашидович-
dc.date.accessioned2024-02-26T10:51:01Z-
dc.date.available2024-02-26T10:51:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКолеснік Р. Р. Використання ефективних маркетингових стратегій в управління організацією: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 – Менеджмент; наук. кер. Л. В. Тереняк. Харків, 2023. 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48096-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній магістерській роботі обґрунтовано, що концепція розвитку аграрних підприємств полягає в розробці стратегії і тактики їх поведінки на ринку. У ході проведеного дослідження розроблено концепцію стратегічного розвитку досліджуваного аграрного підприємства яка містить такі цілі стратегічного управління: підвищення ефективності і забезпечення розвитку діяльності аграрного підприємства; збільшення частки доходу аграрних підприємств у бюджеті області; забезпечення продовольчої безпеки. Доведено, що реалізація вказаних у концепції цілей сприятиме збалансованому використанню ресурсів та отриманню конкурентоздатної продукції, а своєчасний та об'єктивний контроль дозволить підвищити ефективність запланованих заходівuk_UA
dc.description.abstractIn the qualifying master's thesis, it is substantiated that the concept of the development of agricultural enterprises consists in the development of strategies and tactics of their behavior on the market. In the course of the conducted research, the concept of strategic development of the studied agrarian enterprise was developed, which contains the following goals of strategic management: increasing the efficiency and ensuring the development of the agrarian enterprise; increasing the share of income of agricultural enterprises in the regional budget; ensuring food security. It has been proven that the implementation of the goals specified in the concept will contribute to the balanced use of resources and the production of competitive products, and timely and objective control will increase the effectiveness of the planned measures.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectresourcesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.titleВикористання ефективних маркетингових стратегій в управління організацієюuk_UA
dc.title.alternativeThe use of effective marketing strategies in the management of the organizationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_44_2_073_22m-01_Kolesnik.pdf
  Restricted Access
2.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.