Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48093
Title: Удoскoнaлeння упpaвлiння мapкeтингoвoю дiяльнiстю пiдпpиємствa
Other Titles: Decallation of the place of mapceting activities of the position
Authors: Бондарева, Ірина Олександрівна
metadata.dc.contributor.advisor: Власенко, Тетяна Володимирівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: менеджмент;організація маркетингової діяльності;упpaвлiння мapкeтингoвoю дiяльнiстю;порівняльний аналіз;management;organization of marketing activity;deployment of mapketing activity;comparative analysis
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бондарева І. О. Удoскoнaлeння упpaвлiння мapкeтингoвoю дiяльнiстю пiдпpиємствa: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 – Менеджмент; наук. кер. Т. Г. Власенко. Харків, 2023. 105 с.
Abstract: Основною метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є визначення шляхів покращення управління збутом продукції компанії та підвищення економічної ефективності виробництва та реалізації харчових продуктів. Об’єктом дослідження є вдосконалення управління маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є вдосконалення управління збутом продукції, що включає теоретичні міркування, аналітичні дослідження та проектні рекомендації. Наукова новизна результатів роботи полягає у: удосконалено: - механізми адаптації для підвищення продуктивності продажів фірми шляхом впровадження успішного маркетингового плану, що дозволить їй звернутись до більшої кількості споживачів і підвищити свою репутацію; набуло подальшого розвитку: - виявлення внутрішніх резервів розширення виробництва; консультування заходів щодо підвищення ефективності виробництва і торгівлі всередині підприємства. У кваліфікаційній (магістерській) роботі: У першому розділі розглянуті методологічні та загальні засади поліпшення організації маркетингу на підприємстві, збутова політика в системі маркетингу підприємства, планування товарообігу підприємства, планування товарного забезпечення підприємства. У другому розділі виконано аналіз показників товарообігу й збутової підприємства, проаналізовано господарську діяльність підприємства, нормування та оцінка запасів, проаналізовано фінансово-економічний стан підприємства. У третьому розділі оцінено шляхи збільшення ефективності організації служби маркетингу підприємства, варіації запасів товарів та ресурсів на обсяг обігу товару, конкурентоспроможність товарів, оцінено дійсну конкурентоспроможність продукції підприємства. Висновки: розроблено комплекс рекомендацій по підвищенню конкурентоспроможності підприємства за рахунок удосконалення упpaвлiння мapкeтингoвoю дiяльнiстю пiдпpиємствa.
The main purpose of qualification (master's) work is to determine ways to improve the management of sales of products of the company and improve the economic efficiency of production and sale of foodstuffs. The object of research is to improve the management of marketing activity at the enterprise. The subject of the study is the improvement of sales management, including theoretical considerations, analytical research and design recommendations. The scientific novelty of the work results is: Improved: - adaptation mechanisms to improve the productivity of the firm by introducing a successful marketing plan, which will allow it to turn to more consumers and increase its reputation; has gained further development: - detection of internal reserves of expansion of production; Advise measures to improve production and trade efficiency within the enterprise. In qualification (master's) work: The first section discusses methodological and general principles of improving the organization of marketing at the enterprise, marketing policy in the marketing system of the enterprise, planning of turnover of the enterprise, planning of commodity support of the enterprise. The second section performed an analysis of the indicators of turnover and marketing enterprise, analyzes the economic activity of the enterprise, normalization and valuation of inventories, analyzes the financial and economic condition of the enterprise. The third section evaluates ways of increasing the efficiency of the organization of marketing service of the enterprise, variations of inventories of goods and resources on the volume of circulation of goods, competitiveness of goods, assessed the true competitiveness of products of the enterprise. Conclusions: A set of recommendations for improving the competitiveness of the enterprise has been developed by improving the reconstruction of mapcating activity of the sub -specialty.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48093
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_44_2_073_22m-01_Bondareva_I_O.pdf
  Restricted Access
1.39 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.