Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48032
Title: | Використання мобілізаційного потенціалу торговельного підприємства в умовах кризи |
Other Titles: | Using the mobilization potential of a trading company in crisis conditions |
Authors: | Шарова, Маргарита Олександрівна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Віннікова, В. А. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Keywords: | потенціал;можливості;торговельне підприємство;конкурентоспроможність;potential;opportunities;trade enterprise;competitiveness |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Шарова О. С. Використання мобілізаційного потенціалу торговельного підприємства в умовах кризи: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 81 с. |
Abstract: | Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в практичній
діяльності підприємства, яке реалізує продовольчі товари діагностика його
мобілізаційного потенціалу проводиться не систематично, а лише тоді коли виникає
реальна загроза кризового становища.
В роботі приділяється увага визначенню комплексу показників діяльності
приватного підприємства «ЦЛВ», які найбільш детально розкривають сучасний стан та
визначають мобілізаційного потенціалу розвитку.
Метою дослідження в кваліфікаційній роботі є діагностики мобілізаційного
потенціалу підприємства – підвищення ефективності його роботи на основі системного
вивчення всіх видів діяльності та узагальнення його результатів; визначення, подолання
та попередження кризових явищ на підприємствах, які реалізують продовольчі товари.
Предметом діагностики мобілізаційного потенціалу приватного підприємства
являється аналіз виробничих і економічних результатів, фінансового стану, результатів
соціального розвитку і використання трудових ресурсів, стану і використання основних
фондів, витрат на виробництво і реалізацію продукції ( робіт, послуг), оцінку
ефективності.
Об`єктом дослідження потенціал торговельного підприємства в умовах кризи. The relevance of the topic of the qualification work lies in the fact that in the practical activity of an enterprise that sells food products, the diagnosis of its mobilization potential is not carried out systematically, but only when there is a real threat of a crisis situation. In the work, attention is paid to the definition of a set of indicators of the activity of the private enterprise "CLV", which reveal the current state in the most detail and determine the mobilization potential of development. The purpose of the research in the qualification work is to diagnose the mobilization potential of the enterprise - to increase the efficiency of its work on the basis of a systematic study of all types of activity and generalization of its results; identification, overcoming and prevention of crisis phenomena at enterprises that sell food products. The subject of diagnostics of the mobilization potential of a private enterprise is the analysis of production and economic results, financial condition, results of social development and use of labor resources, condition and use of fixed assets, costs for production and sale of products (works, services), evaluation of efficiency. The object of research is the potential of a trading enterprise in crisis conditions. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48032 |
Appears in Collections: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_44_2_073z_21stn-2-03_Sharova_M_O.pdf | 830.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.