Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорний, Є. І.-
dc.date.accessioned2024-02-23T13:37:46Z-
dc.date.available2024-02-23T13:37:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНагорний Є. І. Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47978-
dc.description.abstractВ статті розглянута еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій. Зазначені основні положення різних моделе тестування, що виділяються науковцями.uk_UA
dc.description.abstractThe article reviewed the evolution of approaches to market testing product innovation. These basic provisions of the various models tested, devoted scientists.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99-
dc.titleЕволюція підходів до маркетингового тестування товарних інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Appears in Collections:Випуск 99: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_99_2010-29.pdf111.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.