Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47967
Title: Управління асортиментною політикою торговельного підприємства
Other Titles: Management of the assortment policy of the trading company
Authors: Заяц, Христина Владиславівна
metadata.dc.contributor.advisor: Ткаченко, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: товарний асортимент;асортиментна політика;асортиментний портфель;категорійний менеджмент;торговельне підприємство;ефективність;product assortment;assortment policy;assortment portfolio;category management;trading company;efficiency
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Заяц Х. В. Управління асортиментною політикою торговельного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. О. П. Ткаченко; Харків, 2023. 66 с.
Abstract: Основною метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних та практичних положень щодо управління асортиментною політикою торговель ного підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління асортиментною політикою торговельного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи до форму вання асортиментної політики торговельного підприємства. Наукова новизна результатів роботи полягає у комплексному теоретич ному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо управління асортиментною політикою торговельного підприємства, що ґрунтується на концепції категорійного менеджменту. В кваліфікаційній роботі: у першому розділі розглянуто теоретико-ме тодичні основи управління асортиментною політикою торговельного підпри ємства, підходи до формування асортиментної політики та аналізу асортимен тного портфелю; у другому розділі надано організаційно-економічну характе ристику торговельного підприємства, проаналізовано ефективність асортиме нтної політики торговельного підприємства, на основі отриманих результатів обґрунтовано пропозиції щодо формування асортиментної політики із застосуванням технологій категорійного менеджменту. Висновки містять теоретичні узагальнення і практичні рекомендації, що опрацьовані в основній частині роботи.
The main goal of the qualification work is the development of theoretical and practical provisions regarding the management of the assortment policy of the trading company. The object of the study is the process of managing the assortment policy of a trading company. The subject of the study is theoretical and methodical approaches to the formation of the assortment policy of a trading company. The scientific novelty of the results of the work lies in the complex theoretical justification and development of practical recommendations for managing the assortment policy of a trade enterprise, which is based on the concept of category management. In the qualification work: the first chapter examines the theoretical and methodological foundations of managing the assortment policy of a trading company, approaches to the formation of an assortment policy and analysis of an assortment portfolio; in the second chapter, the organizational and economic characteristics of the trading company are provided, the effectiveness of the assortment policy of the trading company is analyzed, and based on the results, proposals for the formation of the assortment policy with the use of category management technologies are substantiated. The conclusions contain theoretical generalizations and practical recommendations developed in the main part of the work.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47967
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21bstn-2-02_Zayats_KH_V.pdf
  Restricted Access
1.76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.