Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47945
Title: Управління конкурентоспроможністю готельних комплексів
Other Titles: Management of the competitiveness of hotel complexes
Authors: Прошуніна, Олена Юріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Яцун, Л. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: управління конкурентоспроможністю;стратегія;готельне господарство;готель;готельні мережі;фактори розвитку;конкурентоспроможність;туристичний потенціал;процес обслуговування;strategic management;strategy;hospitality;hotel;euroregion;factors of competitiveness;tourism potential;the process of service
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Прошуніна О. Ю. Управління конкурентоспроможністю готельних комплексів: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. Л. М. Яцун; Харків, 2023. 117 с.
Abstract: У роботі узагальнено понятійний апарат щодо визначення сутності понять «стратегія» та «управління конкурентоспроможністю» та запропоновано визначення даних понять з урахуванням розглянутих специфічних рис, що характерні для сфери послуг. Проаналізовано стан та перспективи розвитку готельних мереж, обґрунтовано доцільність співробітництва в сфері готельного господарства. Досліджено управлінську та фінансову діяльність готелю, визначено його конкурентну позицію. Наукова новизна: розроблено стратегію конкурентоспроможності готельного комплексу в напрямі формування готельних мереж, визначено основні напрями її реалізації на основі інноваційних бізнес-процесів та встановлено доцільність їх впровадження та економічно-соціальна ефективність в умовах повоєнного відродження готельного господарства. Використання комп’ютерних та інформаційних технологій визначається: аналізом сучасних інформаційних технологій, що використовуються в роботі готелю; підготовкою комп’ютерної презентації роботи.
In the thesis determinations of «strategy» and «strategic management» are generalized and the new ones subject to specific characteristics of hotel industry are proposed. The state and prospects of cross-border collaboration analyzed. Suitability of cooperation in the hotel industry are substantiated. Management and financing activity of the hotel that is the representative of the euroregion is analyzed. Scientific novelty: development strategy of the hotel industry of euroregion, the main lines of its implementation are proposed. Use of information technologies is defined on an analysis of modern information technologies in hotel industry, computer training thesis presentation .
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47945
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21b-stn-2-02_Proshunina_O_YU.pdf
  Restricted Access
2.05 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.