Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТкачова, С. С.-
dc.contributor.authorПравдівцев, Данііла Олегович-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:11:09Z-
dc.date.available2024-02-23T12:11:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПравдівцев Д. О. Стратегічне планування розвитку торговельної мережі: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. С. С. Ткачова; Харків, 2023. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47943-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних і практичних положень щодо стратегічного планування діяльності торговельних мереж. Об’єктом дослідження є процес стратегічного планування розвитку торговельної компанії. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до стратегічного планування розвитком торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд». У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі вивчено сутність понять «стратегія», «стратегічне планування»; вивчено досвід стратегічного планування торговельних мереж. У другому розділі складено організаційно-управлінську характеристику Групи компаній Fozzy Group та торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд»; проведено конкурентний аналіз торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд»; розроблено напрями стратегічного планування розвитку торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд».uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the qualification (bachelor's) work is the development of theoretical and practical provisions regarding the strategic planning of trade networks. The object of the study is the process of strategic planning of the development of a trading company. The subject of the study is theoretical and practical approaches to strategic planning for the development of the retail network of Silpo-Food LLC. In the qualification (bachelor's) work: In the first chapter, the essence of the concepts "strategy", "strategic planning" are studied; the experience of strategic planning of trade networks is studied. The second chapter the organizational and management characteristics of the Fozzy Group and the Silpo-Food LLC trade network are contains; a competitive analysis of the Silpo-Food LLC trade network was conducted; directions of strategic planning for the development of the trade network of Silpo-Food LLC are developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectгрупа компаній fozzy groupuk_UA
dc.subjectторговельна мережаuk_UA
dc.subjectТОВ «Сільпо-фуд»uk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectконкурентний аналізuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectgroup of companies fozzy groupuk_UA
dc.subjecttrade networkuk_UA
dc.subjectLLC "Silpo-food"uk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectcompetitive analysisuk_UA
dc.titleСтратегічне планування розвитку торговельної мережіuk_UA
dc.title.alternativeStrategic planning of the development of the trade networkuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21bstn-2-02_Pravdivtsev_D_O.pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.