Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47915
Назва: Удосконалення управління конкурентоспроможністю органічної продукції рослинництва
Інші назви: Improving Management of the Competitiveness of Organic Crop Production
Автори: Передик, Максим Андрійович
Науковий керівник : Грідін, О. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: органічне землеробство;органічне зерно;конкурентоспроможність;ефективність;organic farming;organic grain;competitiveness;efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Передик М. С. Удосконалення управління конкурентоспроможністю органічної продукції рослинництва: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. О. В. Грідін; Харків, 2023. 68 с.
Короткий огляд (реферат): Основною метою кваліфікаційної роботи є удосконалення управління конкурентоспроможністю органічної продукції рослинництва. Об’єктом дослідження є процес удосконалення управління конкурентоспроможністю органічної продукції рослинництва. Наукова новизна результатів роботи полягає в теоретико-методичному обґрунтуванні та опрацюванні практичних рекомендацій щодо удосконалення управління конкурентоспроможністю органічних зернових. А саме, визначено напрямки формування системи розподілу виробленої продукції підприємства з метою підвищення конкурентоспроможності його зернової галузі; виявлено резерви підвищення ефективності виробництва зерна на основі аналізу показників виробничої та маркетингової діяльності. У кваліфікаційній роботі: У першому розділі визначено теоретичні аспекти ефективності виробництва і збуту ячменю. У другому розділі стан господарювання та визначено напрями підвищення конкурентоспроможності виробництва ячменю в підприємстві. Висновки. Визначено, що розвиток органічного зерновиробництва має очевидні конкурентні переваги екологічного, економічного та соціального характеру. Забезпечення та стабілізація прибутковості напряму виробництва пов’язані з налагодженням процесів планування, формування і розвитку збутової політики, в т.ч. системи просування органічної продукції. Раціоналізація системи розподілу виробленого зерна ярого ячменю, зокрема, на підприємстві має базуватись на диверсифікації ризиків, що виникають в процесі реалізації сільськогосподарської продукції; ціноутворенні; виробництві оригінальної продукції для продажу, в т.ч. шляхом продажу під власною торговою маркою; пошук перспективних стабільних ринків та каналів збуту; оптимізації витрат виробництва на органічну продукцію; нарощування обсягів реалізації продукції з доданою вартістю (круп, пластівців тощо); визначення оптимальних обсягів реалізації продукції за видами для кожного каналу збуту.
The main goal of the qualification work is to improve management of the competitiveness of organic crop production. The object of the study is the process of improving the management of the competitiveness of organic crop production. The scientific novelty of the work results lies in the theoretical and methodological substantiation and development of practical recommendations for improving the management of the competitiveness of organic cereals. Namely, the directions of the formation of the distribution system of the company's manufactured products with the aim of increasing the competitiveness of its grain industry have been determined; Reserves for increasing the efficiency of grain production were identified based on the analysis of indicators of production and marketing activities. In the qualification work: The first chapter defines the theoretical aspects of the effectiveness of barley production and sales. In the second section, the state of management and directions for increasing the competitiveness of barley production at the enterprise are determined. Conclusions. It was determined that the development of organic grain production has obvious competitive advantages of ecological, economic and social nature. Ensuring and stabilizing the profitability of the production line is related to the establishment of planning processes, formation and development of sales policy, including promotion systems of organic products. The rationalization of the distribution system of produced spring barley grain, in particular, at the enterprise should be based on the diversification of risks arising in the process of selling agricultural products; pricing; production of original products for sale, including by selling under its own brand; search for promising stable markets and sales channels; optimization of production costs for organic products; increasing the volume of sales of value-added products (cereals, flakes, etc.); determination of optimal volumes of product sales by types for each sales channel
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47915
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_44-2_073_19b-01_Peredyk_M_A.pdf
  Restricted Access
3.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.