Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47718
Title: | Розробка конкурентної стратегії підприємства |
Other Titles: | Development of the competitive strategy of the enterprise |
Authors: | Лисих, Анастасія Юріївна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Міненко, С. І. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Keywords: | управління;підприємство;стратегія;конкуренція;конкурентспроможність;конкурентна стратегія;ефективність;management;enterprise;strategy;competition;competitiveness;competitive strategy;efficiency |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Лисих А. Ю. Розробка конкурентної стратегії підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. С. І. Міненко; Харків, 2023. 70 с. |
Abstract: | Основною метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних
засад та прикладних аспектів формування та реалізації конкурентної
стратегії підприємства.
Об’єктом дослідження є формування стратегічного набору
підприємства задля забезпечення його конкурентоспроможності в ринкових
умовах господарювання.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади
щодо розробки й обґрунтування конкурентної стратегії аграрного
підприємства.
Наукова новизна. Найбільш суттєві результати дослідження, що мають
наукову новизну, полягають у наступному:
1. Обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи
конкурентоспроможності підприємства на підставі дослідження праць
вітчизняних та зарубіжних авторів з актуальних питань визначення сутності,
виявлення ролі та значення конкурентних стратегій у контексті підвищення
ефективності управління підприємством.
2. Узагальнено класифікацію основних типів конкурентних стратегій,
що впливають на рівень та характер конкурентоспроможності підприємства.
3. Узагальнені положення щодо інформаційного та методичного
забезпечення аналізу конкурентного оточення підприємства. Розглянуті
аналітичні інструменти є основними прийомами, що використовуються для
розробки конкурентної стратегії підприємства в галузях будь-якого типу.
4. Узагальнені й обґрунтовані фактори, що негативно впливають на
діяльність сільськогосподарських підприємств на сучасному етапі.
5. Визначені основні заходи щодо усунення недоліків та підвищення
результативності реалізації конкурентної стратегії в АОПП
“Великосорочинське” Миргородського району Полтавської області.
У кваліфікаційній роботі:
У першому розділі «Теоретико-методичні засади розробки
конкурентної стратегії підприємства» розкрито теоретичні засади
конкурентної стратегії підприємства; визначено особливості інформаційного
та ресурсного забезпечення реалізації конкурентної стратегії на підприємстві;
узагальнені особливості розробки конкурентних стратегій
сільськогосподарських підприємств
У другому розділі «Аналіз результативності діяльності аграрного
підприємства та обґрунтування конкурентної стратегії його розвитку» надана
організаційно-економічна характеристика досліджуваного
сільськогосподарсь-кого підприємства; проведен оцінювання
результативності реалізації існуючої конкурентної стратегії підприємства;
запропоновані напрями щодо формування конкурентної стратегії
підприємства The main goal of the qualification work is to substantiate the theoretical foundations and applied aspects of the formation and implementation of the company's competitive strategy. The object of the study is the formation of a strategic set of the enterprise in order to ensure its competitiveness in the market conditions of business. The subject of the study is the theoretical, methodical and practical principles of developing and justifying the competitive strategy of an agricultural enterprise. Scientific novelty. The most significant results of the research, which have scientific novelty, are as follows: 1. The conceptual approach to the formation of the enterprise's competitiveness system is substantiated on the basis of the study of the works of domestic and foreign authors on topical issues of defining the essence, identifying the role and importance of competitive strategies in the context of increasing the efficiency of enterprise management. 2. The classification of the main types of competitive strategies affecting the level and nature of the enterprise's competitiveness is generalized. 3. Generalized provisions regarding the informational and methodical provision of the analysis of the competitive environment of the enterprise. The considered analytical tools are the main techniques used to develop a competitive strategy of an enterprise in any type of industry. 4. Generalized and substantiated factors that negatively affect the activity of agricultural enterprises at the current stage. 5. The main measures to eliminate shortcomings and increase the effectiveness of the implementation of the competitive strategy in AOPP "Velykosorochinske" of Myrhorod district of Poltava region have been determined. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47718 |
Appears in Collections: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_44_2_073_19b-03_Lysykh.pdf Restricted Access | 2.53 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.