Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47646
Title: Удосконалення виробничого менеджменту вирощування соняшнику (на прикладі СТОВ «Лан» Лозівського району Харківської області)
Other Titles: Improvement of the production management of sunflower cultivation (on the example of "Lan" STOV of Loziv district of Kharkiv region)
Authors: Мунаєв, Віталій Олександрович
metadata.dc.contributor.advisor: Бобловський, О. Ю.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: соняшник;олієжировий підкомплекс;маркетинг;конкурентоспроможність;переробка насіння соняшнику;функції маркетингу;sunflower;oil-fat subcomplex;marketing;competitiveness;processing of sunflower seeds;marketing functions
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мунаєв В. О. Удосконалення виробничого менеджменту вирощування соняшнику (на прикладі СТОВ «Лан» Лозівського району Харківської області): кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. О. Ю. Бобловський; Харків, 2023. 71 с.
Abstract: Насіння соняшнику та продукти його переробки – найбільш привабливі продукти на аграрно продовольчому ринку, попит на які постійно зростає. Підвищенню ефективності агропромислового виробництва значною мірою сприяє подальше забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. Соняшник для сільськогосподарських підприємств зони його вирощування є одним із основних джерел формування їх доходності як через збут на переробку, так і для експорту. Щоб забезпечити успіх у конкурентній боротьбі, необхідно удосконалювати виробництво, впроваджувати новітні технології, зменшувати витрати й поліпшувати якість продукції. Маркетинг спрямований на управління виробництвом та реалізацію продукції відповідно до вимог та умов ринку. Управління міжгалузевими зв’язками здійснюється шляхом встановлення між партнерами взаємовигідних економічних відносин. Ефективний розвиток олієжирового підкомплексу та підвищення його конкурентоспроможності можливий в результаті досягнення високої якості насіння соняшнику, підвищення рівня урожайності. Важливим напрямом удосконалення економічних взаємовідносин у сфері виробництва і переробки насіння соняшнику є формування інтегрованих аграрно-промислових структур.
- Sunflower seeds and products of their processing are the most attractive products on the agricultural and food market, the demand for which is constantly growing. Increasing the efficiency of agro industrial production is largely facilitated by further ensuring the competitiveness of agricultural products. Sunflower is one of the main sources of profitability for agricultural enterprises in the area where it is grown, both through sales for processing and export. To ensure success in the competition, it is necessary to improve production, introduce the latest technologies, reduce costs and improve product quality. Marketing is aimed at managing production and selling products in accordance with market requirements and conditions. Management of cross-industry relations is carried out by establishing mutually beneficial economic relations between partners. Effective development of the oil-fat subcomplex and increasing its competitiveness is possible as a result of achieving high quality sunflower seeds and increasing the yield level. The formation of integrated agrarian and industrial structures is an important direction of improving economic relations in the field of production and processing of sunflower seeds.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47646
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073_19b-02_Munayev.pdf
  Restricted Access
1.19 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.