Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47399
Title: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Improving the management of marketing activity of an enterprise
Authors: Омельченко, Олександр Сергійович
metadata.dc.contributor.advisor: Власенко, Т. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: управління маркетинговими процесами;ринок молока;підприємство;агропромислове виробництво;менеджмент;Marketing process management;milk market;enterprise;agro - industrial production;management
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Омельченко О. С. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. Т. В. Власенко; Харків, 2023. 84 с.
Abstract: Основною метою кваліфікаційної роботи є утворення результативної системи управління маркетинговими процесами на підприємствах по виробництву молока. Об’єктом дослідження є маркетингові процеси та системи управління в агропромисловому виробництві. Предметом дослідження є методологічні, теоретичні, та практичні складові системи управління маркетинговими процесами в молочному виробництві АПВ. Наукова новизна результатів роботи полягає у доповненні теоретичних, практичних складових системи управління маркетинговими процесами, У кваліфікаційній роботі: У першому розділі розкриті теоретичні основи управління маркетинговими процесами. У другому розділі розглянуто сучасний стан та тенденції розвитку управління маркетинговою діяльністю, формування результативної системи управління маркетинговими процесами в АПВ Висновки та пропозиції: для забезпечення переходу сільськогосподарських підприємств, зокрема молочної галузі, запропоновано систему, яка дозволяє перейти від виробничої до маркетингової концепції через формування результативної системи управління маркетинговими процесами
The main purpose of the qualification work is formation of an effective marketing process management system at milk production enterprises. The object of research is marketing processes and management systems in agro - industrial production. The subject of research is methodological, theoretical, and practical components of marketing process management in dairy production The scientific novelty of the work results lies in addition to the theoretical, practical components of marketing process management system. In the qualifying master's thesis: In the first section revealed the theoretical bases of marketing process management. In the second section _ The current state and tendencies of development of marketing management management, the formation of an effective marketing process management system. Conclusions conclusions and proposals: to ensure the transition of agricultural enterprises, in particular the dairy industry, a system is proposed that allows you to move from the production to the marketing concept through the formation of an effective system of marketing process management.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47399
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073_19b-01_Omel_chenko.pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.