Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47366
Title: Напрями підвищення корпоративної соціальної відповідальності виробничо-торговельної компанії
Other Titles: Directions for increasing the corporate social responsibility of a manufacturing and trading company
Authors: Бєлєвцова, Тетяна Сергіївна
metadata.dc.contributor.advisor: Ткачова, С. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу;корпоративна соціальна відповідальність;стратегія;концепція;приватна акціонерна компанія «Карлсберг Україна»;business social responsibility;corporate social responsibility;strategy;concept;private joint stock company "Carlsberg Ukraine"
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бєлєвцова Т. С. Напрями підвищення корпоративної соціальної відповідальності виробничо-торговельної компанії: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. С. С. Ткачова; Харків, 2023. 72 с.
Abstract: Основна мета кваліфікаційної (бакалаврської) роботи полягає в розвитку теоретичних і практичних положень щодо підвищення корпоративної соціальної відповідальності бізнесу у виробничо-торговельній компанії. Об’єктом дослідження є процес підвищення корпоративної соціальної відповідальності у виробничо-торговельних компаніях. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні засади підвищення корпоративної соціальної відповідальності в Приватному акціонерному товаристві «Карлсберг Україна». У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі вивчено вивчено сутність понять «соціальна відповідальність бізнесу» та «корпоративна соціальна відповідальність бізнесу» та еволюцію розвитку концепцій; проаналізовано стратегічні підходи до розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні. У другому розділі сформовано основні організаційно-економічні характеристики ПРАТ «Карлсберг Україна»; оцінено рівень корпоративної соціальної відповідальності компанії; розроблено стратегічні напрями підвищення корпоративної соціальної відповідальності у ПРАТ «Карлсберг Україна».
The main goal of the qualification (bachelor's) work is to develop theoretical and practical provisions on increasing the corporate social responsibility of business in a manufacturing and trading company. The object of the study is the process of increasing corporate social responsibility in production and trading companies. The subject of the study is the theoretical, methodological and practical principles of increasing corporate social responsibility in the Private Joint-Stock Company "Carlsberg Ukraine". In the qualification (bachelor's) work: In the first chapter, the essence of the concepts "social responsibility of business" and "corporate social responsibility of business" and the evolution of the development of concepts are studied; strategic approaches to the development of social responsibility of business in Ukraine are analyzed. In the second section, the main organizational and economic characteristics of PRJSC "Carlsberg Ukraine" are formed; the level of corporate social responsibility of the company are assessed; strategic directions for increasing corporate social responsibility at PRJSC "Carlsberg Ukraine" are developed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47366
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073_19b_Byelyevtsova.pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.