Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБілоусько, Таміла Юріївна-
dc.contributor.authorКалюга, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2024-02-09T10:56:42Z-
dc.date.available2024-02-09T10:56:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКалюга С. В. Вдосконалення системи управління маркетингом на підприємстві: кваліфікаційна робота магістра: спец. 051 – Економіка, ОПП «Економіка підприємства»; наук. кер. Т. Ю. Білоусько; Харків, 2023. 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47143-
dc.description.abstractПідприємства України здійснюють свою господарську діяльність у вкрай важких умовах. Неймовірний тиск негативних, руйнівних наслідків, завданих військовим вторгненням з одного боку та з іншого – посилення конкурентної боротьби на внутрішніх та зовнішніх ринках. Тому на підприємствах усвідомлюють потребу в здійсненні маркетингової діяльності як передумови успішної роботи. В умовах стрімкого розвитку техніки і технологій, цифровізації багатьох процесів та комунікацій, успіху можуть досягти тільки такі підприємства, які комплексно здійснюють управління маркетингом у своїй діяльності, постійно знаходяться у пошуку способів адаптації до мінливих економічних умов. У кваліфікаційній роботі розкрито роль та значення маркетингу у розвитку підприємств, актуальність поглиблення маркетингової діяльності як фактору підвищення економічної ефективності, окреслено принципи та підходи до управління маркетингової діяльністю та визначено сутність системи управління маркетингом на підприємстві. За допомогою економічних методів та прийомів автор розкриває організаційні основи створення та функціонування підприємства. В ньому також надано економічну характеристику підприємства, проаналізовано його організаційну та управлінську структури, досліджено використання ресурсів та економічну ефективність господарської діяльності. За результатами здійсненого аналізу в роботі визначено шляхи вдосконалення системи управління маркетингом на підприємстві. Зазначено необхідність проведення маркетингового аудиту на підприємстві, окреслено підходи до формування маркетингової стратегії та визначено етапи організації маркетингової служби та її функції. Автором запропоновано створити на підприємстві маркетингову службу, що забезпечить поглиблення маркетингової діяльності та сприятиме конкурентоспроможності підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.subjectмаркетингова службаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleВдосконалення системи управління маркетингом на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the marketing management system at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра економіки та бізнесу-
Appears in Collections:051 - "Економіка" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_412_051-EP-12m_Kalyuha.pdf
  Restricted Access
1.58 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.