Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВолосов, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorСпесивцев, Максим Юрійович-
dc.date.accessioned2024-02-08T19:30:34Z-
dc.date.available2024-02-08T19:30:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСпесивцев М. Ю. Формування конкурентної політики підприємства: кваліфікаційна робота магістра: спец. 051 – Економіка; наук. кер. А. М. Волосов; Харків, 2023. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47129-
dc.description.abstractПоведінку підприємства на ринках, як факторів виробництва, так і цільових, характеризує термін конкурентна політика. Від її спрямованості та досконалості залежить і конкурентний статус бізнес-структури. Особливе значення вона має для роздрібної торгівлі, яка щоденно взаємодіє з численними представниками ринку: постачальниками, конкурентами, домогосподарствами, державними і некомерційними інституціями, та зазнає впливу багатьох чинників зовнішнього середовища. Не завжди результати такої політики є успішними через: недооцінку її ролі керівництвом, відсутність єдиного методичного інструментарію, певну складність і дискусійність останнього, що й зумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад і методичного інструментарію підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі через формування ними конкурентної політики. Об’єктом дослідження є процеси оцінки та підвищення конкурентоспроможності на основі певної конкурентної політики підприємств роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є теоретичні аспекти та практичні інструменти з оцінки й підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. У кваліфікаційній роботі: розглянуто проблематику конкурентоспроможності, конкурентного потенціалу, конкурентних переваг у взаємозв’язку з конкурентною політикою підприємств; за складеним алгоритмом здійснено оцінювання конкурентоспроможності групи підприємств роздрібної торгівлі як за її складовими, так і комплексне; обґрунтовано заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі у коротко- та довгостроковій перспективах на основі позиціонування й пропонованих інструментів конкурентної політики. Практичне значення полягає у можливості використання підприємствами роздрібної торгівлі методичного інструментарію щодо обґрунтування базових й допоміжних стратегій конкурентної політики для підвищення їх конкурентоспроможності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентна політикаuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectобґрунтуванняuk_UA
dc.titleФормування конкурентної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the company's competitive policyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра економіки та бізнесу-
Appears in Collections:051 - "Економіка" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_412_051_EP-12m_Spesyvtsev.pdf
  Restricted Access
616.26 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.