Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46931
Title: Програма навчальної практики СОК 1.8 "Маркетинг у цифровому середовищі": програма зі спец. 075 «Маркетинг»
Authors: Бубенець, І. Г.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Програма навчальної практики СОК 1.8 "Маркетинг у цифровому середовищі": програма для здобув. вищої освіти першого (бакалавр.) рівня ОПП Маркетинг спец. 075 Маркетинг, галузь знань 07 «Управління та адміністрування»; укладач І. Г. Бубенець. Харків: б. в., 2024. 14 с.
Abstract: Навчальна практика «Маркетинг у цифровому середовищі» (далі – практика) є обов’язковим компонентом навчального плану всіх форм навчання згідно освітньо-професійної програми Маркетинг з підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих у процесі навчання та оволодіння прийомами практичного їх втілення в маркетингову діяльність підприємства за умов цифровізації. Навчальна практика передбачає безперервність та послідовність її проведення при одержанні достатнього обсягу практичних знань і умінь для кваліфікаційного рівня бакалавр. Мета практики передбачає формування спеціальних (фахових) компетентностей здобувачів вищої освіти для професійної діяльності, достатніх для вирішення складних спеціалізованих завдань та практичних проблем у галузі маркетингу в цифровому середовищі. Завдання навчальної практики полягає у розвитку професійних компетентностей у сфері маркетингу в умовах цифровізації, які досягаються за допомогою: - формування у здобувачів вищої освіти здібності ставити практичні завдання, їх обґрунтовувати та вирішувати; - засвоєння навиків зі збору та обробки аналітичної інформації, проведення аналізу цифрових активів компанії та конкурентів, підготовки її до прийняття маркетингових рішень; - розвитку аналітичних здібності працювати в пошукових системах Google, соцмережах Facebook та інших; - формування вмінь виявляти проблеми розвитку бізнеса в цифровому середовищі та приймати маркетингові рішення щодо інтегрування онлайн та офлайн інструментів маркетингу задля залучення, конверсії та утримання цільової аудиторії; - розвитку навичок з організації просування товарів та послуг у цифровому середовищі; - формування навичок проведення досліджень, зокрема щодо пошуку, узагальнення, систематизації інформації теоретичного та прикладного характеру; - одержання здобувачами вищої освіти знань, необхідних для підготовки наукових публікацій, а саме: тез доповідей, виступати та доносити інформацію до слухачів на наукових конференціях, форумах. Місце проведення практики – кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету. Програма практичної підготовки та термін її проведення визначаються навчальним планом зі спеціальності 075 Маркетинг за ступенем вищої освіти – бакалавр та проводиться під контролем закріпленого викладача кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Підсумком навчальної практики є звіт про виконання вимог програми практики на основі якого складається залік. Під час проходження практики, здобувачі вищої освіти повинні удосконалити загальні та спеціальні фахові компетентності (ЗК, СК) згідно 5 освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 «Маркетинг» підготовки здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіт
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46931
Appears in Collections:Тести

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
P_Marketynh u tsyfrovomu seredovyshchi_b_075.pdf796.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.