Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-05T10:15:51Z-
dc.date.available2024-02-05T10:15:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Маркетингові інновації в забезпеченні повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (14-15 листопада 2023 року, м. Харків). Ч. 1. Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. С. 76-79uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-05-0429-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46906-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т»uk_UA
dc.titleМаркетингові інновації в забезпеченні повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhehus_MARKETYNHOVI_ORHANIZATSIYNI.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.