Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46765
Title: | Повышение точности оценки результатов в экспериментальных исследованиях |
Other Titles: | Підвищення точності оцінки результатів в експериментальних дослідженнях Increase the accuracy of the evaluation of the results of experimental studies |
Authors: | Задорожняя, В. В. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Задорожняя В. В. Повышение точности оценки результатов в экспериментальных исследованиях. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 135 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2013. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 135 |
Abstract: | Исследована весомость основных факторов точности оценки ускорений контрольно-измерительной системы. Предложена конструкция приспособления установки датчиков ускорения в нулевую отметку. Использование этого приспособления позволяет снизить погрешность оценки ускорений с 3% до 1%. Досліджено вагомість основних факторів точності оцінки прискорень контрольно-вимірювальної системи Запропоновано конструкцію пристосування установки датчиків прискорення в нульову позначку. Використання цього пристосування дозволяє знизити похибка оцінки прискорень з 3% до 1%. Investigated the weight of the main factors of the accuracy of the assessment acceleration of control and measuring systems. Proposed design of adaptation of installation of the sensors acceleration in a zero mark. Using this device allows to reduce the uncertainty in estimating accelerations from 3% to 1%. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46765 |
Appears in Collections: | Випуск 135: Механізація сільськогосподарського виробництва |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_135_2013_36.pdf | 651.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.