Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4676
Title: Маркетингова політика як індикатор інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Афанасьева, Оксана Пилипівна
Keywords: маркетингова політика;індикатор інноваційного розвитку;інноваційний розвиток;підприємства харчової промисловості
Issue Date: 2018
Publisher: Триторія
Citation: Савицька Н.Л., Афанасьева О.П. Маркетингова політика як індикатор інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості. Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції : монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М., к.е.н., доц. Біловодської О.А. Суми : Триторія, 2018. С. 300-315.
Abstract: У монографії висвітлено теоретико-методологічні та прикладні засади управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб‘єктів господарської діяльності. Досліджуються наукові підходи щодо формування і економічного обґрунтування методологічних і теоретико-методичних засад щодо розроблення і функціонування організаційно-економічного механізму комерціалізації інноваційної продукції вітчизняними суб‘єктами господарювання різних галузей економіки. Монографія буде корисною для фахівців і науковців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики та спеціалістів відділів маркетингу і збуту, логістики підприємств промислового комплексу, організацій та установ, пов‘язаних із господарчою сферою, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів – усіх, хто цікавиться поглибленим вивченням актуальних питань економічного розвитку сучасних підприємств у контексті їх інноваційно спрямованого управління та комерціалізації інноваційної продукції.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4676
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.