Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.contributor.authorЄвлаш, В.В.-
dc.contributor.authorАфанасьева, О.П.-
dc.contributor.authorЖелезняк, З.В.-
dc.date.accessioned2022-08-11T13:13:15Z-
dc.date.available2022-08-11T13:13:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавицька Н.Л., Євлаш В.В., Афанасьева О.П., Железняк З.В. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4675-
dc.description.abstractДосліджено актуальні проблеми розроблення методологічних та теоретико-методичних засад комерціалізації інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Висвітлено управлінські та маркетингово-логістичні аспекти комерціалізації інноваційної продукції різних галузей економіки. Розкрито концептуальні засади організаційно-економічного механізму управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємства. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу, логістики, викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, які цікавляться питаннями комерціалізації інноваційної продукції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТриторіяuk_UA
dc.subjectповедінковий аналізuk_UA
dc.subjectасоціативне сприйняттяuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectхарчові продуктиuk_UA
dc.subjectкомерціалізація інноваційuk_UA
dc.titleПоведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваціїuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.