Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4671
Title: Формування механізму управління організаційними змінами
Other Titles: Формирование механизма управления организационными изменениями
Formation of organizational change management mechanism
Authors: Степаненко, С. В.
Keywords: механізм;управління організаційними змінами;принципи;методи;процес управління організаційними змінами;критерії ефективності;механизм;управление организационными изменениями;принципы;методы;процесс управления организационными изменениями;критерии эффективности;mechanism;organizational change management;principles;methods;organizational change management process;performance criteria
Issue Date: 2016
Publisher: Харків
Citation: Степаненко С. В. Формування механізму управління організаційними змінами. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 3. С. 60-67.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: В статті розглянуто сутність та запропоновано структуру механізму управління організаційними змінами. В структурі механізму варто виділять суб’єкт управління, представлений керівництвом підприємства та командою здійснення змін, та управлінський вплив на процес їх здійснення. Підґрунтям прийняття управлінських рішень щодо змін запропоновано розглядати сукупність цілей і критеріїв ефективності проведення. Виокремлено дві групи факторів зовнішнього середовища, які провокують зміни та впливають на механізм. Обґрунтовано сукупність принципів управління організаційними змінами: системності та послідовності, комплексності, інтегрованості, стимулювання до проведення, ефективності, залученості персоналу. Виділено методи управління змінами: організаційного розвитку, реінжиніринг бізнес процесів, тотальне управління якістю, паралельний інжиніринг (паралельне проектування), рефреймінг, реструктуризація, створення віртуального підприємства. Безпосередньо здійснення змін надано у вигляді процесу, який включає сукупність етапів за сферами: процеси (технології, управління), організаційна структура (ієрархія), ключові компетентності персоналу, організаційна культура (комунікації).
В статье рассмотрены сущность и предложена структура механизма управления организационными изменениями. В структуре механизма необходимо выделять субъект управления, представленный руководством предприятия и командой осуществления изменений, и управляющее воздействие на процесс их осуществления. Основой принятия управленческих решений по изменениям предложено рассматривать совокупность целей и критериев эффективности производства. Выделены две группы факторов внешней среды, которые провоцируют изменения и влияют на механизм. Обоснованно совокупность принципов управления организационными изменениями: системности и последовательности, комплексности, интегрированности, стимулирование к проведению, эффективности, вовлеченности персонала. Выделены методы управления изменениями: организационного развития, реинжиниринг бизнес-процессов, тотальное управление качеством, параллельный инжиниринг (параллельное проектирование), рефрейминг, реструктуризация, создание виртуального предприятия. Непосредственно осуществления изменений предоставлено в виде процесса, который включает совокупность этапов по сферам: процессы (технологии, управление), организационная структура (иерархия), ключевые компетентности персонала, организационная культура (коммуникации).
The nature is examined and structure of the proposed organizational change management mechanism is proposed in the article. It is necessary to highlight the management subject, represented by the company's management team and top management, and the control action on the process of their implementation in the structure of the mechanism. Goals and criteria of efficiency were proposed to consider as the basis for decision-making management on the changes. Two groups of environmental factors were determined, that trigger change and affect the mechanism. The set of organizational change management principles were justified reasonably: consistency and sequence complexity, integration, promotion to conduct, efficiency, employee engagement. The change management practices were obtained: organizational development, business process reengineering, total quality management, concurrent engineering (concurrent engineering), reframing, restructuring, creation of a virtual enterprise. Directly the implementation of the changes was provided in the form of the process, which includes a set of steps on the areas: processes (technology management), organizational structure (hierarchy), key staff competencies, organizational culture (communication).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4671
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf569.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.