Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Title: Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства
Authors: Койдан, Н. С.
Бондар, В. В.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Койдан Н. С., Бондар В. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137
Abstract: В статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємства може досягти лише при умові застосування прийомів маркетингу.
In the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only marketing acceptance,
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987
Appears in Collections:Випуск 137: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_137_2013_21.pdf266.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.