Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТришевський, О. І.-
dc.contributor.authorРожковий, Андрій Сергійович-
dc.date.accessioned2024-01-13T12:01:18Z-
dc.date.available2024-01-13T12:01:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРожковий А. С. Вдосконалення технології відновлення прецизійних деталей паливної апаратури дизельних двигунів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. О. І. Тришевський. Харків: ДБТУ, 2023. 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45426-
dc.description.abstractНадійність елементів паливної арматур дизельних двигунів у значній мірі визначає екологічну безпеку двигуна, стабільність і безвідмовність його роботи, а також його експлуатаційно-економічні показники. Зношування плунжерних пар дизельного двигуна сільськогосподарської техніки є причиною відмови паливної системи в 30 - 50% випадків усіх відмов силових установок. Це викликане високим тиском при прокачуванні палива, якістю застосовуваних матеріалів при виготовленні вузлів, якістю складання, заклинюванням тощо. Але головна причина полягає в якості використовуваного дизельного палива, яке у своєму складі має тверді механічні частки, що веде до появи ефекту абразивного зношування. Зважаючи на те, що для виготовлення плунжерних пар застосовується високолегована сталь, а самі вони є прецизійними деталями, що накладає високі технологічні й економічні вимоги до їхнього виробництва видно, що їх відновлення приведе до значної економії матеріальних і часових витрат. Основними способами відновлення працездатності плунжерних пар паливних насосів високого тиску (ПНВТ) є шліфування під ремонтний розмір з наступною контактною приваркою сталевої стрічки, індукційне відцентрове наплавлення, термопластичне деформування, електродугова металізація. 6 На підставі літературних даних і патентного пошуку вивчено причини відмов сільськогосподарських машин через вихід з ладу їх ПНВТ і способи їх відновлення, обґрунтовано теоретично можливість забезпечення необхідної зносостійкості плунжерних пар ПНВТ при відновленні їх гальванічним композитним покриттям на основі хрому з діелектричним наповнювачем, розроблена технологія відновлення плунжерних пар ПНВТ із застосуванням гальванічного композитного покриття на основі хрому з діелектричним наповнювачем.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectплунжерні париuk_UA
dc.subjectнасос високого тискуuk_UA
dc.subjectкомпозитні покриттяuk_UA
dc.subjectдіелектричний наповнювачuk_UA
dc.subjectадгезіяuk_UA
dc.subjectзносостійкістьuk_UA
dc.titleВдосконалення технології відновлення прецизійних деталей паливної апаратури дизельних двигунівuk_UA
dc.title.alternativeІmproving the technology of restoration of precision parts of diesel engine fuel equipmentuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_458_133z-22m-01_Rozhkovyi_A_S.pdf
  Restricted Access
2.58 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.