Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45299
Title: Theoretical and methodological basis of research organizational culture as a factor of strategy implementation
Other Titles: Теоретико-методологічні основи дослідження організаційної культури як фактора реалізації стратегії
Authors: Vlasenko, Tetiana
Kozak, Kateryna
Keywords: culture;strategy;management;manager;personnel;культура;стратегія;управління;керівник;персонал
Issue Date: 2023
Publisher: Харків
Citation: Власенко Т. А., Козак К. Б. Теоретико-методологічні основи дослідження організаційної культури як фактора реалізації стратегії. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2023. № 3. С. 60-65.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 3
Abstract: Culture is the way of organization, identity, and model of its dynamic relations. No management idea, no matter how good, will not work in practice (implementation) if it does not match the culture. An organization can have a great strategy, but the process will continue if its culture is aligned with and supportive. Culture establishes and maintains order, structure, membership criteria, conditions for evaluating effective performance, communication patterns, expectations and priorities, reward and punishment, the nature and use of power, decision-making practices, and management practices. Every successful organization has a core culture that is central to the functioning of the organization, forming the core of how that organization works to achieve success. The leadership culture must be aligned with the organization's strategy and core leadership practices. A strong, consciously formed organizational culture ensures the achievement of organizational goals in the most effective, humane, and socially acceptable way. It contributes to implementing the organization's strategy by creating an effective motivational mechanism that would encourage high initiative, effectiveness, and loyalty of its personnel. This allows the organization to receive the so-called management profit. In connection with this, the task of management becomes the creation of conditions for the realization of the individual's potential, which can be used only in situations of goodwill, mutual understanding, support, and cooperation on the part of colleagues, which allows to reduce many negative factors of the internal environment of the organization in the field of group dynamics, conflict, labor productivity, staff turnover, employee satisfaction. Effective management and control of the degree of compatibility of the organizational culture with the organization's strategy reduces the risk of inconsistency in the decisions made. In organizations with a weak corporate culture, there is a decrease in the degree of manageability and compatibility of the organizational culture with the company's strategy. In cases of an increase in the degree of importance of the task of the strategy's success, the risk becomes unacceptable.
Культура – це шлях організації, ідентичність, модель її динамічних відносин. Жодна управлінська ідея, якою б гарною вона не була, не спрацює на практиці (реалізація), якщо вона не відповідає культурі. Організація може мати чудову стратегію, але якщо її культура не узгоджується з цією стратегією та не сприяє їй, стратегія або зупиниться, або провалиться. Культура встановлює та підтримує порядок, структуру, критерії членства, умови для оцінювання ефективної роботи, моделі спілкування, очікування та пріоритети, природу винагороди та покарання, природу та використання влади, практику прийняття рішень і практику управління. Кожна успішна організація має основну культуру, яка є центральною для функціонування організації, утворюючи основу того, як ця організація працює для досягнення успіху. Дуже важливо, щоб провідна культура узгоджувалась зі стратегією організації та основними практиками лідерства. Сильна, свідомо сформована організаційна культура забезпечує досягнення організаційних цілей найбільш ефективним, гуманним і соціально-прийнятним способом. Вона сприяє реалізації стратегії організації у вигляді створення ефективного мотиваційного механізму, який би мав високу ініціативу, результативність і лояльність персоналу організації . Це дозволяє організації отримувати так званий управлінський прибуток. Тому завданням менеджменту стає створення умов для реалізації потенціалу особистості, який може бути задіяний лише в умовах доброзичливості, взаєморозуміння, підтримки та співробітництва, що дозволяє знизити багато негативних факторів внутрішнього середовища організації у сфері групової динаміки, конфліктності, продуктивності праці, плинності кадрів, задоволеності працівників. Ефективне управління та контроль за ступенем сумісності організаційної культури зі стратегією організації знижує ризик виникнення неузгодженості прийнятих рішень. В організаціях зі слабкою організаційною культурою спостерігається зниження ступеня керованості та сумісності організаційної культури зі стратегією компанії, а у випадках збільшення ступеня важливості завдання успіху стратегії ризик стає неприпустимим.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45299
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2023_3_11.pdf247.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.