Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45226
Title: Вплив умов формування потенціалу економічного зростання на конкурентне середовище суб’єктів бізнесу
Other Titles: The influence of conditions of economic growth potential formation on the competitive environment of business entities
Authors: Гнатківський, Богдан Михайлович
Keywords: потенціал економічного зростання;конкурентне середовище;суб’єкти бізнесу;economic growth potential;competitive environment;business entities
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Гнатківський Б. М. Вплив умов формування потенціалу економічного зростання на конкурентне середовище суб’єктів бізнесу. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 4. С. 15-19.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4
Abstract: У статті досліджено процеси формування ефективного конкурентного середовища суб’єктів в умовах аграрного бізнесу, які значно залежать від організаційно-правових форм господарюючих суб‘єктів. Встановлено, що передумовами формування та результативного функціонування конкурентного середовища мають стати відсутність дискримінації та рівноправність всіх суб‘єктів аграрного бізнесу та окремих сегментів аграрного ринку. Зазначено, що вільність вибору суб‘єктами агробізнесу власних організаційно-правових форм своєї виробничо-комерційної діяльності є першочерговими передумовами формування конкурентних середовищ, які спонукатимуть сільськогосподарських товаровиробників до збільшення ефективності виробничої діяльності. Наголошено на тому, що зважаючи на реалії сучасного стану функціонування аграрного ринку та результативність основної діяльності його операторів, самозабезпечення виробничими ресурсами та формування лише виробничого потенціалу не дає змогу аграрним підприємствам нарощувати обсяги виробництва та отримувати необхідні конкурентні переваги на певних рівнях ринкової інфраструктури. Підкреслено, що загалом, кожні окремі суб’єкти бізнесу проводять конкурентну боротьбу на обраних об’єктових ринках. Тому для глибокого їх дослідження необхідним є сегментування конкурентного середовища, яке проводять залежно від типу конкуренції, що склалася. Процеси розподілу на окремі сегменти ринку мають врахувати той факт, що цільові ринки не є ізольованим сегментом. Вони повністю взаємопов‘язані, і заміна існуючих конкурентних середовищ, навіть одного з них окремим чином впливатиме на конкурентні середовища іншого. Крім того, у кожному із представлених сегментів конкурентних середовищ суб’єктів агробізнесу головною запорукою існування їх гармонізації та постійного конкурентоспроможного розвитку має стати економічна свобода окремих суб‘єктів господарювання. Це має відбутися в обраних сферах діяльності. Вибір окремих каналів розподілу товарів має спиратись на формування відповідної системи гнучкого ціноутворення. Таким чином, актуалізація необхідності створення інноваційного потенціалу є невід’ємною складовою їх конкурентоспроможного розвитку.
The article considers the formation processes of an effective competitive environment of entities in the conditions of agrarian business, which significantly depend on the organizational and legal forms of economic entities. It is outlined that the preconditions for the formation and effective functioning of the competitive environment should be the absence of discrimination and equality of all agribusiness entities and certain segments of the agricultural market. It is noted that the freedom of agribusiness entities to choose their own organizational and legal forms of their production and commercial activities are the primary prerequisites for the formation of competitive environments that will encourage agricultural producers to increase the efficiency of production activities. It is emphasized that due to the realities of the current state of the agricultural market and the effectiveness of its operators, self-sufficiency of production resources and the formation of only production capacity does not allow agricultural enterprises to increase production and gain the necessary competitive advantages at certain levels of market infrastructure. It is also emphasized that, in general, each individual business entity competes in selected object markets. Therefore, for their in-depth study it is necessary to segment the competitive environment, which is carried out depending on the type of competition. The processes of division into separate market segments should take into account the fact that the target markets are not an isolated segment. They are fully interconnected and the replacement of existing competitive environments of one of them will individually affect the competitive environments of the other.In addition, in each of the presented segments of the competitive environment of agribusiness entities, the main guarantee of their harmonization and continuous competitive development should be the economic freedom of individual entities. This should take place in selected areas of activity. The choice of individual distribution channels should be based on the formation of an appropriate system of flexible pricing. Thus, the actualization of the need to create innovative capacity is an integral part of their competitive development.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45226
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_4_5.pdf228.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.