Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45225
Title: Реалізація підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі
Other Titles: Implementation of entrepreneurial activity of retail business entities
Authors: Лагодієнко, Володимир Вікторович
Попкова, Світлана Олегівна
Лагодієнко, Владислав Володимирович
Keywords: підприємницька діяльність;роздрібна торгівля;підприємство;бізнес;компанія;business activity;retailing;enterprise;business;company
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Лагодієнко В. В., Попкова С. О., Лагодієнко В. В. Реалізація підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 4. С. 10-15.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4
Abstract: В статті визначені особливості комерційної роботи з продажу товарів у роздрібних торгових підприємствах, а саме те, що роздрібні підприємства реалізують товари безпосередньо населенню, тобто фізичним особам, застосовуючи специфічні способи і методи роздрібного продажу; торгове обслуговування населення припускає наявність спеціально влаштованих і обладнаних торгових приміщень, роздрібна мережа, на відміну від оптової мережі, характеризується великою територіальною роз’єднаністю та роздрібненістю, її діяльність можна зарахувати переважно до сфери малого бізнесу. Виділено чинники, які стримують розвиток підприємницької діяльності, а саме: недостатність вільних фінансових ресурсів у підприємців для того, щоб розвивати власну справу. Сюди ж можна віднести і великі відсоткові ставки по банківським кредитам для отримання додаткових коштів, регіональні програми підтримки малого бізнесу не приносять очікуваного результату, інфраструктура, для якої є характерним нерівномірне розташування не відповідає сучасним потребам, низький рівень залучення громадськості в прийнятті управлінських рішень щодо покращення бізнес-середовища, покращення державно-приватного партнерства в Україні вимагає поміркованої державної політики. В статті виділено чотири основні тенденції, які будуть зберігатися відносно роздрібної торгівлі найближчим часом, а саме: роздрібна торгівля в магазинах пройшла свій зеніт. Хоча багато фізичних магазинів, безсумнівно, повернуться до зростання, очевидно, що часи стимулювати зростання за допомогою фізичних магазинів минули. Керівництва підприємств планують звернути більшу увагу на людей, порівняно з важливістю отримання прибутків. COVID-19 лише прискорив тенденцію, яка вже активно розвивалася. Більшість роздрібних продавців усвідомлюють, що звичайних методів скорочення витрат більше недостатньо для того, щоб отримати прибуток і відновити бізнес. Навіть після того, як агресивні стратегії стримування витрат були запроваджені в якості реагування на COVID-19, більшість роздрібних продавців визнають, що їм потрібно буде нарощувати зусилля, якщо вони сподіваються повернути свій бізнес до зростання в наступні роки. Скоріше за все в найближчі роки буде багато інвестицій, спрямованих на підвищення вартості наявних активів. У сучасних умовах клієнти не настільки беруть до уваги широту асортименту, більше їх турбує наявність продукції. Це внесе корективи в роботу багатьох роздрібних магазинів, оскільки тепер в наявності мають бути всі предмети першої необхідності.
The article identifies the features of commercial work on the sale of goods in retail outlets, namely that retailers sell goods directly to the public, i.e. individuals, using specific methods and techniques of retail, trade services involves the presence of specially arranged and equipped retail space, retail network, in contrast to the wholesale network, it is characterized by great territorial disunity and fragmentation, its activities can be attributed mainly to the sphere of small business. Factors that hinder the development of entrepreneurial activity are highlighted, namely, lack of free financial resources of entrepreneurs to develop their own business. They include high interest rates on bank loans to raise additional funds, regional small business support programs do not bring the expected results, infrastructure, which is characterized by uneven location, does not meet modern needs, low level of public involvement in management decisions to improve business environment, improving public-private partnership in Ukraine requires a moderate public policy. The article highlights four main trends that will continue in retailing in the near future, namely, retail in stores has reached its zenith. While, no doubt, many physical stores will return to growth, it is clear that the days of stimulating growth through physical stores are over. Business leaders plan to pay more attention to people than the importance of making a profit. COVID-19 only accelerated a trend that was already actively developing. Most retailers realize that conventional cost-cutting techniques are no longer enough to make a profit and start a business. Even after aggressive cost containment strategies have been implemented in response to COVID-19, most retailers recognize that they will need to step up their efforts if they hope to return their business to growth in the future. Most likely, in the nearest future there will be many investments aimed at increasing the value of available assets. In modern conditions, customers do not take into account the breadth of the range, and they are more concerned about the availability of products.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45225
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_4_4.pdf229.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.