Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45224
Title: Моделювання алгоритмів управління маркетингом суміжних економічних систем
Other Titles: Modelling of marketing management algorithms of related economic systems
Authors: Мандич, Олександра Валеріївна
Устік, Тетяна Володимирівна
Бережна, Юлія Геннадіївна
Заїка, Олена Володимирівна
Keywords: інноваційні інструменти;стратегічне управління;маркетингові дослідження;конкурентоспроможність підприємств;аграрні підприємства;innovative tools;strategic management;marketing research;enterprises competitiveness;agricultural enterprises
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Мандич О. В., Устік Т. В., Бережна Ю. Г., Заїка О. В. Моделювання алгоритмів управління маркетингом суміжних економічних систем. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 4. С. 5-10.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4
Abstract: Актуальність статті полягає у формуванні моделей управління стратегічним маркетингом, які потребують пошуку нових технологій, що вдосконалюються в результаті розвитку економічних систем. Об’єктом дослідження є реінжиніринг бізнес-процесів, який використовується для підвищення ефективності стратегічного управління підприємством. Одним із найбільш проблемних місць є можливість проведення маркетингових досліджень для забезпечення конкурентоспроможності підприємств. На основі дослідження запропоновано моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів шляхом впровадження організаційних, корпоративних, ділових та функціональних стратегій. У статті представлені концептуальні положення в дослідженнях науковців щодо моделювання маркетингового менеджменту. Алгоритм маркетингового моделювання є частиною побудови механізму стратегічного управління. Він поєднує різні теорії та утворює єдиний маркетинговий кластер суміжних економічних систем. Поєднання суміжних моделей економічних систем дозволяє визначити основні принципи створення конкурентних переваг на кожній ланці ланцюга створення вартості. Крім того, маркетингові механізми кожного з учасників мають об’єднати суміжні сфери в єдину цілісну маркетингову стратегічну одиницю. Моделювання стратегій на основі певних алгоритмів з урахуванням можливих конкурентних переваг і ризиків є основним завданням управління маркетингом. Детальний процес формування алгоритму має включати етапи побудови маркетингової моделі для кожного суб’єкта господарювання окремо. Цей алгоритм вимагає включення відповідних взаємопов’язаних моделей і чітких цілей. На прикладі аграрно-продовольчої галузі окреслено існуючі моделі маркетингу, визначено особливості теоретичних положень формування маркетингового менеджменту суб’єктів господарювання суміжних економічних систем, розроблено рекомендації щодо створення ефективного стратегічного управління в суміжних системах. У порівнянні з аналогічними відомими методологіями стратегічного управління, запропонована система забезпечує підприємствам високий рівень значимості, підвищуючи ефективність використання наявних у їх власності ресурсів. А також дозволятиме виділяти нові сегменти ринку, щоб залучити не тільки існуючих, а й потенційних споживачів.
The article considers the issue of forming models of strategic marketing management that require the search for new technologies that improve as a result of the development of economic systems. The object of research is the reengineering of business processes, which is used to increase the effectiveness of strategic management of the enterprise. One of the most problematic issues is the possibility of conducting marketing research to ensure the competitiveness of enterprises. Based on the research, modelling and re-engineering of business processes through the implementation of organisational, corporate, business and functional strategies was proposed. The article presents the conceptual provisions in the research of scientists on the modelling of marketing management. The algorithm for marketing modelling is part of building a strategic management mechanism. It combines different theories and forms a single marketing cluster of related economic systems. The combination of adjacent economic systems models allows to identify the basic principles of creating competitive advantage at each link in the value chain. In addition, the marketing mechanisms of each of the participants should combine related areas into a single integrated marketing strategic unit. Modelling strategies based on certain algorithms, taking into account possible competitive advantages and risks is the main task of marketing management. The detailed process of forming the algorithm should include the stages of building a marketing model for each business entity separately. This algorithm requires the inclusion of relevant interrelated models and clear goals. The example of the agricultural and food sector outlined the existing marketing models, identified the features of the theoretical provisions of the marketing management formation of business entities in related economic systems, and developed recommendations for creating effective strategic management in related systems. Compared to similar known methodologies of strategic management, the proposed methodology provides enterprises with a high level of importance, increasing the efficiency of the use of the resources available in their ownership and also allocating new market segments in order to attract not only existing, but also potential consumers.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45224
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_4_3.pdf211.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.