Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУс, Ю. А.-
dc.date.accessioned2024-01-04T14:25:40Z-
dc.date.available2024-01-04T14:25:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУс Ю. А. Поняття та особливості формування маркетингових стратегій. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 203-205uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44818-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleПоняття та особливості формування маркетингових стратегійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-204-206.pdf167.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.