Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТепла, О. М.-
dc.contributor.authorЧанцева, М. В.-
dc.date.accessioned2024-01-02T18:54:39Z-
dc.date.available2024-01-02T18:54:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТепла О. М., Чанцева М. В. Лінгвокультурологічні аспекти брендингу торгових марок продуктів харчування. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 200-201uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44722-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЛінгвокультурологічні аспекти брендингу торгових марок продуктів харчуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-201-202.pdf126.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.