Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44720
Title: Неймінг і створення нового бренду на ринку продуктів харчування
Authors: Тепла, О. М.
Михайліченко, А. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Тепла О. М., Михайліченко А. В. Неймінг і створення нового бренду на ринку продуктів харчування. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 196-198
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44720
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-197-199.pdf129.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.