Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолчин, О. Д.-
dc.contributor.authorПавлишин, М. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-02T14:02:09Z-
dc.date.available2024-01-02T14:02:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКолчин О. Д., Павлишин М. Л. Аналіз впливу цифрової трансформації на вибір маркетингової стратегії підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 153-155uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44698-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleАналіз впливу цифрової трансформації на вибір маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-154-156.pdf129.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.