Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44695
Title: Оцінка реклами як засобу комунікації між підприємством і споживачем
Authors: Дронова, Т. С.
Ковшутіна, А. Е.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Дронова Т. С., Ковшутіна А. Е. Оцінка реклами як засобу комунікації між підприємством і споживачем. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 147-149
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44695
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-148-150.pdf180.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.