Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-02T10:52:16Z-
dc.date.available2024-01-02T10:52:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л. Відповідальний маркетинг в добу штучного інтелекту. Збірник наукових праць XVII Міжнародної науково-практичної конференції «В2В MARKETING» з нагоди 125-річного ювілею КПІ ім. Ігоря Сікорського, 14-15 грудня 2023 р. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. С. 237-238.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44673-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв: КПІ ім. ІГоря Сікорськогоuk_UA
dc.titleВідповідальний маркетинг в добу штучного інтелектуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
St_Vidpovidalmyi marketynh v dobu shtuchnoho intelektu_2023-237-238.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.