Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHryhorievykh, A.-
dc.contributor.authorVyshnivska, B.-
dc.date.accessioned2023-12-24T13:25:57Z-
dc.date.available2023-12-24T13:25:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationHryhorievykh A., Vyshnivska B. The role of marketing strategy for business in global competition. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 98-99uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44275-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleThe role of marketing strategy for business in global competitionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-99-100.pdf20.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.