Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGirchenko, T.-
dc.contributor.authorTkach, K.-
dc.date.accessioned2023-12-24T13:22:36Z-
dc.date.available2023-12-24T13:22:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationGirchenko T., Tkach K. Digital marketing in brand promotion. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 94-95uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44273-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleDigital marketing in brand promotionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-95-96.pdf85.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.