Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPolevych, K.-
dc.date.accessioned2023-12-21T19:44:19Z-
dc.date.available2023-12-21T19:44:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPolevych K. Key trends in the formation of consumer value in retail. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 45-46uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44159-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleKey trends in the formation of consumer value in retailuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-46-47.pdf124.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.