Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44123
Title: Прогнозування показників механічної надійності за результатами прискорених випробувань
Other Titles: Прогнозирование показателей механической надежности по результатам ускоренных испытаний
Prognostication of indexes mechanical to reliability on results speed-up tests
Authors: Гринченко, О. С.
Алфьоров, О. І.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гринченко О. С., Алфьоров О. І. Прогнозування показників механічної надійності за результатами прискорених випробувань. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. Вип. 133 « Ресурсозберігаючі технології, матеріали та обладнання у ремонтному виробництві». 2013. С. 255-261.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;133
Abstract: Викладено зміст і розглянуті особливості методу прискорених визначальних випробувань на надійність елементів машин в граничних комбінованих режимах. Вказано на можливості стандартизації методу в галузі сільськогосподарського машинобудування.
Изложено содержание и рассмотрены особенности метода ускоренных определительных испытаний на надежность элементов машин в граничных комбинированных режимах. Указано на возможности стандартизации метода в отрасли сельскохозяйственного машиностроения.
Maintenance is expounded and the features of method of speed-up оп- ределительных reliability tests are considered elements of machines in the border combined modes. Standardizations of method are indicated on possibilities in industry of agricultural engineer.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44123
ISSN: 5-7987-0176Х
Appears in Collections:Випуск 133: Ресурсозберігаючі технології, матеріали та обладнання у ремонтному виробництві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_133_2013_43.pdf243.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.