Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43859
Title: Корпоративний блог як ефективний інструмент маркетингових комунікацій
Authors: Гноєвий, В. Г.
Кравцова, І. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Гноєвий В. Г., Кравцова І. О. Корпоративний блог як ефективний інструмент маркетингових комунікацій. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 78-80
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43859
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_conf_10_11_23-79-81.pdf152.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.