Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43843
Title: Теоретико-організаційні аспекти обліку маркетингових активів у сучасному ритейлі
Authors: Кирильєва, Л. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кирильєва Л. О. Теоретико-організаційні аспекти обліку маркетингових активів у сучасному ритейлі. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 30-32
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43843
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_conf_10_11_23-31-33.pdf156.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.