Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, В. С.-
dc.date.accessioned2022-08-05T12:02:15Z-
dc.date.available2022-08-05T12:02:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПопова В. С. Електронна книжкова торгівля як комунікаційний канал книгозабезпечення обласних універсальних наукових бібліотек. Матеріали ІІІ Міжнародної науково електронної конференції "Культура в процесі духовно-морального розвитку глобального суспільства" 21 лютого 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 66-72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4336-
dc.description.abstractВисвітлюється аналіз веб-сайтів книговидавничих та книготоргових організацій. Визначаються основні комунікативні засоби, проблеми та напрями вдосконалення книгопостачання на основі анкетування двох обласних наукових бібліотек. Пропонується поглиблення комунікації бібліотек з книговидавничими та книготорговими організаціями в цифровому просторі за допомогою розробки нових проектів з популяризації читання, запровадження системності у процесі закупівель та комплектуванні бібліотечних фондів шляхом розширення асортименту книг і збільшення спеціалізованих сервісів.uk_UA
dc.description.abstractAn analysis of the websites of booksellers and booksellers is covered. The basic communicative means, problems and directions of improvement of book supply are determined by questioning two regional scientific libraries. It is proposed to deepen the communication of libraries with booksellers and booksellers in the digital space through the development of new projects to promote reading, introduce systematic procurement and library collections by expanding the range of books and increasing specialized services.uk_UA
dc.description.abstractОсвещается анализ веб-сайтов книгоиздательских и книготорговых организаций. Определяются основные коммуникативные средства, проблемы и направления совершенствования книгоснабжения на основе анкетирования двух областных научных библиотек. Предлагается углубление коммуникации библиотек с книгоиздательскими и книготорговыми организациями в цифровом пространстве посредством разработки новых проектов по популяризации чтения, внедрение системности в процессе закупок и комплектовании библиотечных фондов путем расширения ассортимента книг и увеличение специализированных сервисов.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.subjectелектронна книготоргівляuk_UA
dc.subjectбук трейлериuk_UA
dc.subjectелектронні виданняuk_UA
dc.subjectкниговидавничі та книготоргові організаціїuk_UA
dc.subjectспеціалізовані сервісиuk_UA
dc.subjecte-book tradeuk_UA
dc.subjectbeech trailersuk_UA
dc.subjectelectronic publicationsuk_UA
dc.subjectbook-publishing and book-selling organizationsuk_UA
dc.subjectspecialized servicesuk_UA
dc.subjectэлектронная книготорговляuk_UA
dc.subjectбук трейлерыuk_UA
dc.subjectэлектронные изданияuk_UA
dc.subjectкнигоиздательские и книготорговые организацииuk_UA
dc.subjectспециализированные сервисыuk_UA
dc.titleЕлектронна книжкова торгівля як комунікаційний канал книгозабезпечення обласних універсальних наукових бібліотекuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ІІІ Міжнародна науково електронна конференція 21 лютого 2020 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf897.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.