Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4321
Title: Організаційно-економічний механізм управління збутовою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Other Titles: Организационно-экономический механизм управления сбытовой деятельностью аграрных предприятий
The Organizational and Economic Mechanism of Agricultural Enterprises Sales Management
Authors: Азізов, Отабег Рахматуллаєвич
metadata.dc.contributor.advisor: Красноруцький, Олексій Олександрович
Keywords: аграрні підприємства;організація;виробництво;збут;механізм;аграрные предприятия;организация;производство;сбыт;механизм;agribusinesses;organization;production;sale;mechanism
Issue Date: 2017
Publisher: Харків
Citation: Азізов О. Р. Організаційно-економічний механізм управління збутовою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. О. О. Красноруцький; Харків, 2017. 23 с.
Abstract: Дисертація присвячена обґрунтуванню напрямів та розробці прикладних рекомендацій щодо побудови та функціонування організаційно-економічного механізму управління збутової діяльності аграрних підприємств. Ідентифіковано понятійно-категоріальний апарат досліджень збутової діяльності аграрних підприємств та розвинути окремі його компоненти. Визначити принципи корекції збутової діяльності аграрних підприємств в умовах нестабільних цільових ринків. Обґрунтовано концептуальні засади формування та функціонування організаційно-економічного механізму управління збутом продукції аграрних підприємств. Вивчено процес формування конкурентних та кон’юнктурних характеристик цільових ринків збуту продукції аграрних підприємств. Оцінено ступінь повноти реалізації економічних інтересів аграрних підприємств на цільових ринках збуту. Визначено структурно-динамічні тенденції змін рівня економічної ефективності виробничо-збутової діяльності аграрних підприємств. Обґрунтовано принципи та критерії ефективності, а також особливості побудови систем управління збутом продукції аграрних підприємств. Окреслено роль та значення інтеграційних інструментів підвищення ефективності збуту сільськогосподарської продукції. Визначено організаційні засади удосконалення управління збутовою діяльністю аграрних підприємств.Обґрунтовано концептуальні засади побудови організаційно-економічного механізму управління збутовою діяльністю аграрних підприємств на основі ідентифікації системного характеру впливу конкурентних та кон’юнктурних факторів її здійснення з використанням методичних підходів до оцінки ефективності функціонування маркетингових каналів просування та комерційних каналів ринкового розподілу продукції, а також співставлення вказаних оцінок з результатами ідентифікації збутових можливостей підприємства. Визначена типологія систем управління збутової діяльністю аграрних підприємств, в якому в якості основного критерію класифікації вказаних систем застосовано критерій ступеня адаптації до умов цільового ринку конкретного виду продукції, а також структури існуючих на ньому каналів ринкового розподілу, на основі якого виділено недиференційованого, диференційованого та гібридного типів вказаних систем. Формалізовано напрями удосконалення управління збутом продукції аграрних підприємств на внутрішньому ринку шляхом обґрунтування стратегій побудови маркетингової та збутової політики за критерієм очікуваної економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності.
Диссертация посвящена обоснованию направлений и разработке прикладных рекомендаций по построению и функционированию организационно-экономического механизма управления сбытовой деятельности аграрных предприятий. Идентифицировано понятийно-категориальный аппарат исследований сбытовой деятельности аграрных предприятий и развить отдельные его компоненты. Определить принципы коррекции сбытовой деятельности аграрных предприятий в условиях нестабильных целевых рынков. Обоснованы концептуальные основы формирования и функционирования организационно-экономического механизма управления сбытом продукции аграрных предприятий. Изучен процесс формирования конкурентных и конъюнктурных характеристик целевых рынков сбыта продукции аграрных предприятий. Оценена степень полноты реализации экономических интересов аграрных предприятий на целевых рынках сбыта. Определены структурно динамические тенденции изменения уровня экономической эффективности производственно-сбытовой деятельности аграрных предприятий. Обоснованы принципы и критерии эффективности, а также особенности построения систем управления сбытом продукции аграрных предприятий. Определены роль и значение интеграционных инструментов повышения эффективности сбыта ельскохозяйственной продукции. Определены организационные основы совершенствования управления сбытовой деятельностью аграрных предприятий. Обоснованы концептуальные основы построения организационно-экономического механизма управления сбытовой деятельностью аграрных предприятий на основе идентификации системный характер влияния конкурентных и конъюнктурных факторов ее осуществления с использованием методических подходов к оценке эффективности функционирования маркетинговых каналов продвижения и коммерческих каналов рыночного распределения продукции, а также сопоставление указанных оценок результатам идентификации сбытовых возможностей предприятия. Определена типология систем управления сбытовой деятельностью аграрных предприятий, в котором в качестве основного критерия классификации указанных систем применен критерий степени адаптации к условиям целевого рынка конкретного вида продукции, а также структуры существующих на нем каналов рыночного распределения, на основе которого выделено недифференцированного, дифференцированного и гибридных типов указанных систем. Формализована направления совершенствования управления сбытом продукции аграрных предприятий на внутреннем рынке путем обоснования стратегий построения маркетинговой и сбытовой политики по критерию ожидаемой экономической эффективности производственно-коммерческой деятельности.
The dissertation is devoted to the substantiation of directions and development of applied recommendations for the construction and functioning of the organizational and economic mechanism of management of marketing activities of agrarian enterprises. The conceptual-categorical apparatus of researches of sales activity of agrarian enterprises was identified and certain components of it were developed. Determine the principles of correction of sales activity of agrarian enterprises in the conditions of unstable target markets. The conceptual principles of formation and functioning of organizational and economic mechanism of sales management of agrarian enterprises products are substantiated. The process of formation of competitive and conjuncture characteristics of target markets for agricultural products production has been studied. The degree of completeness of realization of economic interests of agrarian enterprises on the target markets of sales is estimated. Structural-dynamic tendencies of changes in the level of economic efficiency of production and sales activity of agrarian enterprises are determined. The principles and criteria of efficiency, as well as peculiarities of construction of management systems for sales of agrarian enterprises products, were substantiated. The role and importance of integration tools for increasing the efficiency of sales of agricultural products are outlined. The organizational principles of improving the management of marketing activities of agrarian enterprises are determined. The conceptual principles of constructing the organizational and economic mechanism of management of sales activities of agrarian enterprises based on the identification of the systemic nature of the influence of competitive and opportunistic factors of its implementation with the use of methodical approaches to assessing the effectiveness of the functioning of marketing channels of promotion and commercial channels of market distribution of products, as well as the comparison of these estimates, is substantiated. with the results of identification of sales opportunities of the enterprise. The typology of management systems of marketing activities of agrarian enterprises is determined, in which the criterion of the degree of adaptation to the conditions of the target market of a specific type of products, as well as the structure of existing market channels on it, based on which the undifferentiated, differentiated and hybrid types are distinguished, is used as the main criterion for classification of these systems. the specified systems. The directions of improving the management of sales of agrarian enterprises in the domestic market by means of substantiation of marketing and marketing policy development strategies according to the criterion of the expected economic efficiency of production and commercial activity are formalized.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4321
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Azizov.pdf405.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.