Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43051
Название: Маркетингова аналітика: сутність та значення
Авторы: Яблонська, А. Р.
Научный руководитель: Літинська, В. А.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Яблонська А. Р. Маркетингова аналітика: сутність та значення. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. В. А. Літинська. Харків: ДБТУ, 2023. С. 433-435.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43051
Располагается в коллекциях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_433-435.pdf116.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.