Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42640
Title: Теоретическое обоснование нормативов предельных и допустимых диагностических параметров карьерных газов
Other Titles: Теоретичне обґрунтування нормативів граничних і допустимих діагностичних параметрів картерних газів
Theoretical ground of norms of maximum and possible diagnostic parameters of crankcases
Authors: Полянский, А. С.
Молодан, А. А.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Полянский А. С., Молодан А. А. Теоретическое обоснование нормативов предельных и допустимых диагностических параметров карьерных газов. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 128 «Проблеми надійності машин та засобів механізації сільськогосподарського виробництва». 2012. С. 29-33.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 128
Abstract: Предложено обоснование нормативов диагностических параметров цилиндро-поршневой группы (ЦПГ) и клапанного механизма головки цилиндра на примере двигателя КамАЗ-740 по прорыву газов из надпоршневого пространства в картер двигателя.
Запропоновано обґрунтування нормативів діагностичних параметрів циліндро-поршневої групи (ЦПГ) і клапанного механізму голівки циліндра на прикладі двигуна КАМАЗ-740 по прориву газів з надпоршневого простору в картер двигуна.
Proposed standards for substantiation of the diagnostic parameters of the cylinder-piston group (CPG) and the cylinder head valve train on the example of the KamAZ-740 engine for the breakthrough of the gas nadporshnevogo space in the engine crankcase.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42640
Appears in Collections:Випуск 128: Проблеми надійності машин та засобів механізації сільськогосподарського виробництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_128_2012_5.pdf204.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.