Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4204
Title: Ринок туристичних послуг регіону: сутність, теоретичні основи сегментації, диференціації
Other Titles: Рынок туристических услуг региона: сущность, теоретические основы сегментации, дифференциации
The market of tourist services in the region: essence, theoretical foundations of segmentation, differentiation
Authors: Моісєєва, Н.І.
Keywords: туристична послуга;туристичний продукт;регіон;потенціал території;туристичні потоки;природно-рекреаційні ресурси;туристическая услуга;туристический продукт;регион;потенциал территории;туристические потоки;естественно-рекреационные ресурсы;tourist service;tourist product;region;potential of the territory;tourist flows;natural recreational resources
Issue Date: 19-Jan-2019
Publisher: Харків : ХНАУ
Citation: Моісєєва Н.І., Діденко Д.Ф. Ринок туристичних послуг регіону: сутність, теоретичні основи сегментації, диференціації. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2019. № 1. С.131-145.
Abstract: Моісєєва Н.І., Діденко Д.Ф. Ринок туристичних послуг регіону: сутність, теоретичні основи сегментації, диференціації. В статті розглянуто та систематизовано погляди науковців щодо трактування дефініції «туристична послуга» та проаналізовано наукові підходи до розуміння даного поняття. Здійснено загальну класифікацію туристичних послуг, систематизовано та доповнено чинні теоретикометодологічні підходи в дослідженні туристичних послуг та їх ролі в розвиткові регіону. Комплексно-системне узагальнення теоретичних засад та запровадження алгоритму розбудови понятійно-категоріального апарату обумовило можливість виокремлення чинних теоретикометодологічних підходів щодо трактування сутності категорії «ринок туристичних послуг», де, за результатами проведеного дослідження, визначено найбільш вживаними та теоретично обґрунтованими системний та комунікаційний підходи.
Моисеева Н.И., Диденко Д.Ф. Рынок туристических услуг региона: сущность, теоретические основы сегментации, дифференциации. В статье рассмотрены и систематизированы взгляды ученых относительно трактовки дефиниции «туристическая услуга» и проанализированы научные подходы к пониманию данного понятия. Осуществлен общую классификацию туристических услуг, систематизированы и дополнены действующие теоретикометодологические подходы в исследовании туристических услуг и их роли в развитии региона. Комплексно-системное обобщение теоретических основ и внедрение алгоритма развития понятийно-категориального аппарата обусловило возможность выделения действующих теоретикометодологических подходов к трактовке сущности категории «рынок туристических услуг», где, по результатам проведенного исследования, определены наиболее употребляемыми и теоретически обоснованными системный и коммуникационный подходы.
Moiseeva N.I., Didenko D.F. The market of tourist services in the region: essence, theoretical foundations of segmentation, differentiation. The article reviewed and systematized the views of scientists regarding the interpretation of the definition of “tourist service” and analyzed scientific approaches to understanding this concept. The general classification of tourist services has been carried out, the existing theoretical and methodological approaches to the study of tourist services and their role in the development of the region have been systematized and supplemented. The complex-system generalization of the theoretical foundations and the implementation of the algorithm for developing the conceptual-categorical apparatus led to the possibility of distinguishing the existing theoretical and methodological approaches to interpreting the essence of the category “tourist services market”, where, according to the results of the study, the systemic and communication approaches are determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4204
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. в.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.