Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42032
Title: Роль центру гендерної освіти в формуванні гендерних компетенцій
Authors: Омельченко, Г. Ю.
Keywords: Гендерна рівність;Гендерно-відповідальна та гендерно-чутлива повідінка;Гендерна компетентність;Гендерное равенство;Гендерно-ответственное и гендерно-чуствительное поведение;Гендерная компетентность;Gender equality;Gender-responsible and gender-sensitive behavior;Gender competence
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Омельченко Г. Ю. Роль центру гендерної освіти в формуванні гендерних компетенцій. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 197-202.
Abstract: В статті розкриваються питання впровадження принципів гендерної рівності в освіту, висвітлюються підходи до визначення гендерно-чутлива поведінки та особливостей її прояву у сучасному ВНЗ, пошук ефективних підходів до формування гендерно-відповідальної поведінки студентів та викладачів вищих навчальних закладів, розглядаються напрями роботи ВНЗ з формування гендерно-чутливого середовища, поширення гендерних знань та формування нових стандартів і традицій поведінки.
The article considers the questions of principles of gender equality in education, highlights the approaches to defining gender-sensitive behavior and the peculiarities of its development in modern higher school, are considered directions of the UNIVERSITY in the formation of gender-sensitive environment, dissemination of gender knowledge and formation of new standards and traditions of conduct.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42032
ISBN: 978-617-619-161-2
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij_2014-197-202.pdf214.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.