Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42030
Title: Мотивація досягнення успіху як складова процесу формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів
Authors: Данченко, І. О.
Keywords: Мотивація досягнення успіху;Мотивація готовності;Соціальна зрілість особистості;Формування соціальної зрілості студентів;Мотивация достижения успеха;Мотивационная готовность;Социальная зрелость личности;Формирование социальной зрелости студентов;Motivation to achieve success;Motivational readiness;Social maturity of personality;The firmation of social maturity of the students
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Данченко І. О. Мотивація досягнення успіху як складова процесу формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2014», вісник виставково-музейного центру, вип. 1., 31 жовтня. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 188-197.
Abstract: У статті аналізуються проблеми мотивації досягнення успіху як складової процесу формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів, а також визначено деякі шляхи підвищення рівня мотивації досягнення успіху студентів в навчально-виховному процесі вищих аграрних навчальних закладів.
The analyzes is carried of motivation to success yak an integral part of the process of students in higher agricultural education institutions, and also highlights some of the ways to increase the level of motivation for success of students in the educational process of higher agricultural education.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42030
ISBN: 978-617-619-161-2
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij_2014-188-197.pdf275.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.