Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудавердієва, В. А.-
dc.date.accessioned2023-10-30T09:32:25Z-
dc.date.available2023-10-30T09:32:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationХудавердієва В. А. Організація маркетингової діяльності на сучасному підприємстві. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-22 листопада 2010 р.; Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2010. С. 75-80.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41692-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності на сучасному підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2010_Tom2_22.pdf328.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.