Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41373
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабко, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorБережна, Юлія Геннадіївна-
dc.contributor.authorПрокопенко, Олексій Володимирович-
dc.date.accessioned2023-10-24T13:56:10Z-
dc.date.available2023-10-24T13:56:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабко Н. М., Бережна Ю. Г., Прокопенко О. В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Українськии журнал прикладної економіки. 2020. Т. 5. № 2. С. 320–326.uk_UA
dc.identifier.issn2415-8453-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41373-
dc.description.abstractРозвиток інформаційних технологій дає можливість створити системи, які покращують бізнес-операції та оптимізують процес прийняття управлінських рішень. Недостатній рівень впровадження компаніями сучасних інформаційних технологій лише перешкоджає досягненню значних конкурентних переваг. Сполучною ланкою між сферою бізнесу, її потребами в ефективній діяльності, з урахуванням вимог стейкхолдерів і сферою інформаційних технологій, виступає бізнес-аналіз.uk_UA
dc.description.abstractThe development of information technology makes it possible to create systems that improve business operations and optimize the management decision-making process. Insufficient level of implementation of modern information technologies by companies only hinders the achievement of significant competitive advantages. The connecting link between the business sector, its needs for effective operation, taking into account the requirements of stakeholders and the field of information technology, is business analysis.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУкраїнськии журнал прикладної економікиuk_UA
dc.subjectбізнес-аналізuk_UA
dc.subjectбізнес-аналітикuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectbusiness analysisuk_UA
dc.subjectbusiness analystuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectmanagement decisionsuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженняхuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of business analysis in marketing researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Babko_Ukrayinskyy_zhurnal_pryklad_ekonom_2020_T5_2_320-326.pdf344.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.